D O K U M E N T U M A Z O N O S Í T Ó U R L : http://dka.oszk.hu/030300/030396 F á j l n é v : tanulas.jpg B é l y e g k é p : http://dka.oszk.hu/030300/030396/tanulas_kiskep.jpg F ő c í m : Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai B e s o r o l á s i c í m : Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai S z e r e p : létrehozó B e s o r o l á s i n é v : Ollé U t ó n é v : János I n v e r t á l a n d ó n é v : N E s e m é n y : felvéve I d ő p o n t : 2014-11-17 E s e m é n y : létrehozva I d ő p o n t : 2011-07-06 A t í p u s n e v e : prezentáció M e g n e v e z é s : Prezentáció M e g n e v e z é s : Könyvtártudomány - prezentáció M e g n e v e z é s : SlideShare C r e a t i v e C o m m o n s k ó d : Attribution-NonCommercial 2.5 T é m a k ö r : Pedagógia, nevelés A l t é m a k ö r : Tudománytörténet T é m a k ö r : Pedagógia, nevelés A l t é m a k ö r : Informatika az oktatásban T é m a k ö r : Pedagógia, nevelés A l t é m a k ö r : Oktatáspolitika, oktatásügy T á r g y s z ó : informatikai hálózat M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : tudás alapú társadalom M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : tanuló M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : tanár M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : oktatás M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : szakképzés M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : tanulás M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó N y e r s v a g y O C R - e s s z ö v e g : 1. 2011. július 5. Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai dr. Ollé János ELTE PPK Iskolapedagógiai Központ 2011. július 5.
2. Frontális tanulásszervezés az iskolában tanulás: aki képes és aki akar együtt haladni a tanárral hálózat kevés kiemelt csomóponttal aktivitás = aktív figyelem egyirányú, sérülékeny információáramlás eredményesség feltételei: (1) kiváló tanár (2) kiváló tanulók 2011. július 5.
3. A hálózatelméleteket oktatási alkalmazása skálafüggetlen, csomópontmentes hálózat stabil, extrém mennyiségű információáramlás eredményes tanulás feltétele: aktivitás + produktivitás szummatív helyett formatív értékelés, napi megerősítés irányító tanár helyett facilitátor, inspirátor online, web2 eszközök használata 2011. július 5.
4. A konnektivista tanulási folyamat határai facebook használat =/= konnektivista tanulás szelekció nélküli, passzív tartalomgyűjtés
spontán és tudatos eszközhasználat (twitter + blog, social bookmarking) passzív, monogám tartalomfeldolgozás csoportban reflexió, valódi komment, társas produktivitás a kooperáció körlevél helyett online fogalomtérképpel folyamat eredményessége nem csak rendszerezettebb,
hanem több tudás 2011. július 5. D o k u m e n t u m n y e l v e : magyar K a p c s o l ó d ó d o k u m e n t u m n e v e : Ollé János: Nyílt oktatás online környezetben: a MOOC kultúrája és tanulásszervezése A f o r m á t u m n e v e : PowerPoint prezentáció O l d a l a k s z á m a : 4 T e c h n i k a i m e g j e g y z é s : Microsoft Office PowerPoint 2003 M e t a a d a t a d o k u m e n t u m b a n : N L e g j o b b f o r m á t u m : JPEG képállomány L e g n a g y o b b k é p m é r e t : 770x570 pixel L e g j o b b f e l b o n t á s : 180 DPI S z í n : színes T ö m ö r í t é s m i n ő s é g e : közepesen tömörített A z a d a t r e k o r d s t á t u s z a : KÉSZ S z e r e p / m i n ő s é g : katalogizálás A f e l d o l g o z ó n e v e : Nagy Erzsébet |