D O K U M E N T U M A Z O N O S Í T Ó 
 F á j l n é v : tanulas.jpg
 B é l y e g k é p : http://dka.oszk.hu/030300/030396/tanulas_kiskep.jpg
C Í M 
F ő c í m : Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai
B e s o r o l á s i   c í m : Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai
A L K O T Ó 
S z e r e p : létrehozó
B e s o r o l á s i   n é v : Ollé
U t ó n é v : János
I n v e r t á l a n d ó   n é v : N
D Á T U M 
E s e m é n y : felvéve
I d ő p o n t : 2014-11-17
E s e m é n y : létrehozva
I d ő p o n t : 2011-07-06
D O K U M E N T U M T Í P U S 
A   t í p u s   n e v e : prezentáció
R É S Z G Y Ű J T E M É N Y 
M e g n e v e z é s : Prezentáció
M e g n e v e z é s : Könyvtártudomány - prezentáció
E R E D E T I   K I A D V Á N Y ,   O B J E K T U M 
S Z Á R M A Z Á S I   H E L Y  J O G K E Z E L É S 
C r e a t i v e   C o m m o n s   k ó d : Attribution-NonCommercial 2.5
T É M A 
T é m a k ö r : Pedagógia, nevelés
A l t é m a k ö r : Tudománytörténet
T é m a k ö r : Pedagógia, nevelés
A l t é m a k ö r : Informatika az oktatásban
T é m a k ö r : Pedagógia, nevelés
A l t é m a k ö r : Oktatáspolitika, oktatásügy
T Á R G Y S Z Ó 
T á r g y s z ó : informatikai hálózat
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
T á r g y s z ó : tudás alapú társadalom
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
T á r g y s z ó : tanuló
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
T á r g y s z ó : tanár
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
T á r g y s z ó : oktatás
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
T á r g y s z ó : szakképzés
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
T á r g y s z ó : tanulás
M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó
I D Ő - H E L Y   T Á R G Y S Z Ó 
L E Í R Á S 
N y e r s   v a g y   O C R - e s   s z ö v e g : 1. 2011. július 5. Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai dr. Ollé János ELTE PPK Iskolapedagógiai Központ 2011. július 5. 2. Frontális tanulásszervezés az iskolában tanulás: aki képes és aki akar együtt haladni a tanárral hálózat kevés kiemelt csomóponttal aktivitás = aktív figyelem egyirányú, sérülékeny információáramlás eredményesség feltételei: (1) kiváló tanár (2) kiváló tanulók 2011. július 5. 3. A hálózatelméleteket oktatási alkalmazása skálafüggetlen, csomópontmentes hálózat stabil, extrém mennyiségű információáramlás eredményes tanulás feltétele: aktivitás + produktivitás szummatív helyett formatív értékelés, napi megerősítés irányító tanár helyett facilitátor, inspirátor online, web2 eszközök használata 2011. július 5. 4. A konnektivista tanulási folyamat határai facebook használat =/= konnektivista tanulás szelekció nélküli, passzív tartalomgyűjtés spontán és tudatos eszközhasználat (twitter + blog, social bookmarking) passzív, monogám tartalomfeldolgozás csoportban reflexió, valódi komment, társas produktivitás a kooperáció körlevél helyett online fogalomtérképpel folyamat eredményessége nem csak rendszerezettebb, hanem több tudás 2011. július 5.
D o k u m e n t u m   n y e l v e : magyar
K A P C S O L A T O K 
K a p c s o l ó d ó   d o k u m e n t u m   n e v e : Ollé János: Nyílt oktatás online környezetben: a MOOC kultúrája és tanulásszervezése
F O R M Á T U M 
A   f o r m á t u m   n e v e : PowerPoint prezentáció
O l d a l a k   s z á m a : 4
T e c h n i k a i   m e g j e g y z é s : Microsoft Office PowerPoint 2003
M e t a a d a t   a   d o k u m e n t u m b a n : N
M I N Ő S É G 
L e g j o b b   f o r m á t u m : JPEG képállomány
L e g n a g y o b b   k é p m é r e t : 770x570 pixel
L e g j o b b   f e l b o n t á s : 180 DPI
S z í n : színes
T ö m ö r í t é s   m i n ő s é g e : közepesen tömörített
S T Á T U S Z 
A z   a d a t r e k o r d   s t á t u s z a : KÉSZ
F E L D O L G O Z Ó 
S z e r e p   /   m i n ő s é g : katalogizálás
A   f e l d o l g o z ó   n e v e : Nagy Erzsébet