D O K U M E N T U M A Z O N O S Í T Ó F á j l n é v : internet_es_pr.jpg B é l y e g k é p : http://keptar.oszk.hu/120800/120803/internet_es_pr_kiskep.jpg F ő c í m : Tartalommarketing Vs. PR B e s o r o l á s i c í m : Tartalommarketing Vs. PR S z e r e p : létrehozó T e s t ü l e t i n é v : Marketing döntések blog S z é k h e l y : Budapest O r s z á g : Magyarország K i a d ó n e v e : Areté Marketing Coaching Kft. S z é k h e l y e : Budapest O r s z á g : Magyarország E s e m é n y : felvéve I d ő p o n t : 2019-05-24 E s e m é n y : elérhető I d ő p o n t : 2018-06-19 D á t u m r a v o n a t k o z ó m e g j e g y z é s : A Marketing döntések blog oldalára való feltöltés dátuma. A t í p u s n e v e : infografika M e g n e v e z é s : Infografika M e g n e v e z é s : Tartalommarketing Vs. PR A j o g t u l a j d o n o s n e v e : Areté Marketing Coaching Kft. S z e r z ő i j o g i m e g j e g y z é s e k : Jogvédett T é m a k ö r : Történelem, helytörténet A l t é m a k ö r : Magyar történelem 1989 után T é m a k ö r : Távközlés, telekommunikáció A l t é m a k ö r : Távközlés általában T é m a k ö r : Közgazdaságtan, gazdaság A l t é m a k ö r : Pénzügy, bankügy T á r g y s z ó : grafika M i n ő s í t ő : műfaj T á r g y s z ó : tartalom M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : marketing M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : public relations M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : kommunikáció M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : stratégia M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : digitális híradástechnika M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : 2018 M i n ő s í t ő : időszak K é p a l á í r á s : Tartalommarketing Vs. PR I s m e r t e t ő s z ö v e g : "Az ügyfelekkel és a közönséggel való hatékony kommunikáció kulcsfontosságú eleme, hogy a megfelelő időben felkeltsük az ő érdeklődésüket, és megtartsuk a figyelmüket a márkánkat illetőleg. A marketing létrejötte óta az egyik legfontosabb feladat az üzleti életben az új médiumok felfedezése, mégpedig azért, hogy ezeken keresztül minél szélesebb körben lehessen elérni a célközönséget üzeneteinkkel. Mint ilyen médiumok, a televízió, a rádió, a sajtóban megjelenő hirdetések, és az egy évtizeddel ezelőtti .com egykor mind fénykorukat élték." (Forrás: https://marketingdontesek.hu/2018/06/19/internet-es-pr-forditas-infografika/) K a p c s o l ó d ó d o k u m e n t u m n e v e : Márkák és reklámok a facebook-on U R L : http://dka.oszk.hu/113200/113224 A f o r m á t u m n e v e : JPEG képállomány M e t a a d a t a d o k u m e n t u m b a n : N L e g j o b b f o r m á t u m : JPEG képállomány L e g n a g y o b b k é p m é r e t : 800x4596 pixel S z í n : színes T ö m ö r í t é s m i n ő s é g e : közepesen tömörített A z a d a t r e k o r d s t á t u s z a : KÉSZ S z e r e p / m i n ő s é g : katalogizálás A f e l d o l g o z ó n e v e : Nagy Zsuzsanna |