D O K U M E N T U M A Z O N O S Í T Ó F á j l n é v : OKI_2018_3.jpg B é l y e g k é p : http://keptar.oszk.hu/120700/120787/OKI_2018_3_kiskep.jpg F ő c í m : Online kiskereskedelmi index B e s o r o l á s i c í m : Online kiskereskedelmi index E g y é b c í m : Marketing M i n ő s í t ő : alcím S z e r e p : létrehozó T e s t ü l e t i n é v : Online Comparison Shopping Kft. S z é k h e l y : Budapest O r s z á g : Magyarország S z e r e p : tervező T e s t ü l e t i n é v : GKI Digital Kft. S z é k h e l y : Budapest O r s z á g : Magyarország E s e m é n y : felvéve I d ő p o n t : 2019-05-20 E s e m é n y : kibocsátva I d ő p o n t : 2018-08-30 D á t u m r a v o n a t k o z ó m e g j e g y z é s : A gkidigital.hu által közölt cikk megjelenési ideje. A t í p u s n e v e : infografika M e g n e v e z é s : Infografika M e g n e v e z é s : GKI Digital Kft. A j o g t u l a j d o n o s n e v e : GKI Digital Kft. S z e r z ő i j o g i m e g j e g y z é s e k : Jogvédett A j o g t u l a j d o n o s n e v e : Online Comparison Shopping Kft. S z e r z ő i j o g i m e g j e g y z é s e k : Szabadon felhasználható T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Elektronikus publikáció T é m a k ö r : Számítástechnika, hálózatok A l t é m a k ö r : Internet használat T é m a k ö r : Közgazdaságtan, gazdaság A l t é m a k ö r : Kereskedelem T é m a k ö r : Közgazdaságtan, gazdaság A l t é m a k ö r : Marketing, public relations T á r g y s z ó : grafika M i n ő s í t ő : műfaj T á r g y s z ó : felmérés M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : elektronikus kereskedelem M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : kiskereskedelem M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : marketing M i n ő s í t ő : tárgyszó/kulcsszó T á r g y s z ó : 2018 M i n ő s í t ő : időszak K é p a l á í r á s : Online kiskereskedelmi index 2018 Marketing I s m e r t e t ő s z ö v e g : "2018 első félévében az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami csaknem 25 milliárd forinttal (17%-kal) több, mint 2017 hasonló időszakában. A magyar online vásárlói bázis növekedési korlátai miatt, azonban már egyre nehezebb pusztán új vásárlói csoportokra alapozva bővülni. Az e-kereskedők ezért nagyobb és érezhetőbb hangsúlyt helyeznek a vásárlók megtartására, valamint a vásárlási intenzitás növelésére, ebből pedig végső soron mi vásárlók profitálhatunk a legtöbbet - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik, marketingre fókuszáló felméréséből." (Forrás: https://gkidigital.hu/2018/08/30/online-kisker-180-milliard-forint/) K a p c s o l ó d ó d o k u m e n t u m n e v e : A magyar online kiskereskedelem számokban U R L : http://dka.oszk.hu/113200/113239 A f o r m á t u m n e v e : JPEG képállomány M e t a a d a t a d o k u m e n t u m b a n : N L e g j o b b f o r m á t u m : JPEG képállomány L e g n a g y o b b k é p m é r e t : 2250x3250 pixel L e g j o b b f e l b o n t á s : 300 DPI S z í n : színes T ö m ö r í t é s m i n ő s é g e : közepesen tömörített A z a d a t r e k o r d s t á t u s z a : KÉSZ A d o k u m e n t u m s t á t u s z a : INSIDE S z e r e p / m i n ő s é g : katalogizálás A f e l d o l g o z ó n e v e : Nagy Zsuzsanna |